אודות העסק

סיור וירטואלי בתלת מיד באיכות   4Kשל גלריה –Corridor השוכנת  ברחוב קופמן בת"א.

גלריה שמתמחה באמנות עכשווית ומודרנית. הגלריה מייצגת אומנית מקומית ובינלאומית מבוססת ומתפתחת.

עולם האומנות נמצא בצעדיו הראשונים לכניסה למרחב הווירטואלי, אך עדיין ישנה תפיסה שאומנות קונים מגלריה לאומנות וכך גם רוב קניות האונליין מתבצעות מאתרים של גלריות כדי לתת ללקוחותכם את חווית הבחירה והקנייה לה התרגלו.

DEJAVU נותנת לכם את הפתרון לגלריה וירטואלית אך מוחשית, גלריה בה ניתן לסייר ולחוש את החוויה אותה אנו מחפשים.

את כל העבודות המוצגות בגלריה ניתן לראות בסיור וירטואלי הנערך בטכנולוגיה מתקדמת בתלת מימד, ואף לצפות בתכנים שהוטמעו בנקודות המידע לצד כל עבודה, המאפשרים קבלת אינפורמציה מדויקת בצורה אינטראקטיבית, קלה ופשוטה.

באמצעות הסיור ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של יצירה הנמצאת בסיור בגלריה, ולבדוק את ההתאמה וההשתלבות של היצירה לחלל האמיתי בבית.

סיור וירטואלי משתמש בטכניקת צילום 360 באיכות 4K כדי להציג את הגלריה באיכות תקריב (  (zoom inיוצאת דופן. אפשר לשוטט בגלריה, להתקרב ולהתרחק בכדי להביט מקרוב ביצירות. הסיור וירטואלי מתעדכן מידי פעם  באיכות 4K עם היצירות החדשות.

DEJAVU  היא החברה הותיקה ביותר בסיורים וירטואליים והמקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות  יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. החברה מציעה את סיור וירטואלי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנחנו מתמחים בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד חברות עסקיות, בכל רחבי הארץ.

מידע שימושי

איך להגיע?

יתרונות החברה

למה לבחור בדז’ה וו

01.

אפשרות לסיור VR

הטמעת קישורים לקניה ישירה

02.

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.

03.

חסכון בזמן

אין צורך לנסוע לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן