למה גלריות ומוזיאונים צריכים סיור וירטואלי?

עולם האומנות נמצא בצעדיו הראשונים לכניסה למרחב הווירטואלי, אך עדיין ישנה תפיסה שאומנות קונים מגלריה לאומנות וכך גם רוב קניות האונליין מתבצעות מאתרים של גלריות כדי לתת ללקוחותכם את חווית הבחירה והקנייה לה התרגלו.

DEJAVU נותנת לכם את הפתרון לגלריה וירטואלית אך מוחשית, גלריה בה הלקוחות uיוכלו לסייר ולחוש את החוויה אותה הם מחפשים. באמצעות הטכנולוגיה והאמצעים שלנו ניתן יהיה להציג את האמנות בכל מקום ללא לוגיסטיקה. טכנולוגיית המציאות המהפכנית המוגברת שלנו מאפשרת לך לצפות בתצוגה uמקדימה של יצירת אמנות כהרף עין. uבעזרת טכנולוגיית התלת מימד סיור וירטואלי 360 באיכות 4K אנו מאפשרים לכם uלהציג בתצוגה מקדימה, את האמנות שלכם באשר אתם, בכל זמן נתון. הסיור הווירטואלי משתמש בטכניקת צילום 360 באיכות 4K כדי להציג את הגלריה באיכות תקריב ) (zoom in יוצאת דופן. תוכלו לשוטט בגלריה, להתקרב ולהתרחק בכדי
להביט מקרוב ביצירות. באמצעות הסיור ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של כל מוצר אומנות.

אנו מייצרים סיורים וירטואליים אלגנטיים מרתקים באמצעות צילום ממדרגה ראשונה הסיורים הוירטואליים שלנו הם דרך חדשה להגיע לקהלים חדשים וליצור עניין נוסף בגלריה שלכם. בנוסף תוכלו לשמור על קשר תמידי עם הלקוחות מידי חג לאחל חג שמח או יום אחר מיוחד, ובהזדמנות זאת לצרף את הסיור הוירטואלי המעודכן באיכות 4K ולהרשים אותם עם היצירות החדשות.

חברת DEJAVU שמבינה את הצורך התמידי של הגלריות לעדכונים, יצרה חבילות שנתיות משתלמות במיוחד לעולם הגלריות והאומנות בכלל. זאת ההתמחות שלנו כפי שרואים בדוגמאות מהאתר. DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק.

להלן מספר דוגמאות לסיורים וירטואלים בתלת מימד, אינטראקטיבים, שהפקנו ללקוחות מרוצים בתחום זה: 

גלריית סאם פיליפ
https://my.matterport.com/show/?m=zHaPyEr9Dp5
לוסיאן גרייף גלריית
https://my.matterport.com/show/?m=wb2ibH3bQbS
גלריית גרשטיין
https://my.matterport.com/show/?m=pTcCo7Th5j6
גלריית גפן
https://my.matterport.com/show/?m=Ju6Rt69gqMf

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן