אודות העסק

סיור וירטואלי באולם האירועים Wedding club

המשימה הקשה בארגון אירועים, היא הבחירה באולם האירועים או לחילופים בגן האירועים .

אירגון אירוע הוא עסק מורכב במיוחד לאור העובדה שיש לא מעט אולמות וגני אירועים והמרחק מאולם לאולם דורש לא מעט נסיעות למרחקים. כדי להקל על משימה לא קלה זאת ולמנוע התרוצצויות לשוא יש את האפשרות לסייר באולם סיור וירטואלי מהבית לפני שיוצאים לשטח.

סיור וירטואלי של DEJAVU סיור וירטואלי תלת מימד 360 באכות 4K .

מאפשר לכם לסייר באולם האירועים סיור וירטואלי שנותן מצגת חזותית נפלאה קסומה  ומפורטת של האולם/הגן והעיצוב .ניתן לראת את גודל האולם, הכניסה, המסדרון, סידורי פרחים ועריכת השולחנות והמרחק שבינהם, דוכני אכילה שונים, במת החתן והכלה, רחבת ריקודים מתקנים ושירותים כל זה דרך עדשות הצלמים המומחים וצוות היצירה שלנו.

סיורים וירטואליים הם אמצעי שיווק חדש, ידידותי ומלהיב- אך יותר מכל הם גם עוזרים לקדם את הנוכחות של העסק שלך במנוע החיפוש של גוגל.

1. מקפיץ את העסק שלכם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל
כשמישהו מחפש נותן שירות בגוגל- יש מספר דברים שמשפיעים על התוצא -, אתר אינטרנט, מיקום בארץ או בעולם, ביקורות, ו-האם יש לך סיור וירטואלי או לא. סיור וירטואלי בתלת מימד יקל על הלקוחות שלך למצוא אותך, ואף יותר מזה- מחקר שערך גוגל מצא כי עסקים ששילבו סיור תלת מימד באתר שלהם הכפילו את מספר הכניסות, נשארו זמן רב יותר באתר, וכתוצאה מכך עלה גם מאזן המכירות.

2. כרטיס הביקור הכי מושלם לעסק שלך
סיורים וירטואליים מורכבים מחיבורים של תמונות באיכות הגבוהה ביותר, והתוצאה- צילום תלת מימד ב 360 מעלות. זוהי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם ומאפשרת ללקוח שלך לקבל את החוויה הקרובה ביותר למציאות. תמונות דו-ממדיות הן בהחלט דבר מקסים לכשלעצמו- אך אחרי הכל, הן אינן נותנות ללקוח שלך את הסיפוק והחוויה שנותנת ההתנסות בסיור וירטואלי בתלת מימד. סיור וירטואלי בתלת מימד, בצילום 360 מעלות- יעניקו ללקוח שלך את היכולת לראות את היופי של העסק שלכם באופו חד וצבעוני, רב מימדי תוך תשומת לב לכל הפרטים.

3. בסיס לקוחות גדול יותר
בלחיצת כפתור פשוטה ומכל מקום בעולם- לסיור וירטואלי בתלת מימד אין חסמים גיאורפיים. כל אחד מרחביהעולם יכול לראות את העסק שלך ואת השירות שאתה מספק, מה שנמנע מעסקים מקומיים רגילים.

4. עלות משתלמת
בהשוואה לשיטות שיווק רבות, סיורים וירטואליים בתלת מימד הם דרך משתלמת לשווק את העסק שלך לעולם הגדול שבחוץ.

5. תחרות- העתיד כבר כאן
סיורים וירטואליים בתלת מימד הם עדיין חדשים מאוד בעולם העסקים הוירטואלי. בארצות הברית ואירופה המגמה הולכת וגדלה- מה שיתן לך יתרון בשוק הישראלי על פני המתחרים. זוהי אחת הסיבות העיקריות אתרים עם סיורים וירטואליים בתלת מימד מניבים ,Pew Internet להשקעה בסיור וירטואלי בתלת מימד. על פי 40% יותר צפיות מאלו שאינן. מדובר בנתון משמעותי שאי אפשר שלא להבחין בחשיבותו.

6. הכדור בידיים של הלקוח
על ידי השקעה בסיור וירטואלי בתלת מימד אתה משקיע באינטראקציה עם הלקוחות שלך. אתה בעצם אומר: “היי, תסתכל על העסק שלי; אני נותן שירות איקס, מספק לך את הדבר הספציפי הזה, הרמה והיוקרה שלי הם כאלו…”. כך השיווק לא רק מגיע אל הלקוח הפוטנציאלי שלך, אלא גם מספק לו את כל המידע , היתרונות והמעלות שיש לך עבורו. עבורו.

7. הסיור שלך תמיד, אבל תמיד- שם!
לסיור וירטואלי בתלת מימד אין חיי מדף. הוא תמיד נמצא שם, וקיים וחי ונושם כל עוד העסק שלך עדיין פועל. לקוחות רבים מעוניינים לחדש את הסיור שלהם מדי פעם כדי להראות את השינוי שהעסק שלהם עבר, את השדרוג במיקום, במוצרים- אי כדי לספק ללקוח דוגמאות בלייב למה שהם יכולים להציע.

DEJAVU היא החברה הותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים בתלת מימד והמקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. החברה מציעה את הסיור הוירטואלי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנחנו מתמחים בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד חברות עסקיות, בכל רחבי הארץ.

מידע שימושי

איך להגיע?

יתרונות החברה

למה לבחור בדז’ה וו

01.

אפשרות לסיור VR

הטמעת קישורים לקניה ישירה

02.

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.

03.

חסכון בזמן

אין צורך לנסוע לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן