למה אולמות וגני אירועים צריכים סיור וירטואלי?

האתגר המרכזי לאולמות וגני ארועים, הוא הדמיית אופציות עיצוב הגן/אולם והתמצאות במרחב. תמונות נותנות מענה כלשהוא אך עם חסרון גדול של התמצאות במרחב )גודל וכו'( וקושי בהשלמת תמונת העיצוב המלאה.

לקוחות פוקדים בממוצע כ- 10 אולמות אירועים לפני שהם מחליטים ומזמינים אפשרות אחת. הבדיקות נעשות בדרך כלל בטלפון באינטרנט ובביקור באולם. ההתלבטויות קשות ולכן הם היו רוצים לקבל חוות דעת של חברים או קרובי משפחה לפני ההחלטה הסופית. DEJAVUU מציעה לכם פתרון נכון וייחודי העונה לצרכים שלכם ושל הלקוחות.

סיור וירטואלי צילום 360 באיכות 4k .
הסיור הוירטואלי נותן מצגת חזותית נפלאה קסומה ומפורטת של האולם/הגן והעיצוב . הכניסה, המסדרון, סידורי פרחים ועריכת השולחנות באולם, דוכני אכילה שונים, במת החתן והכלה, כל זה דרך עדשות הצלמים  המומחים וצוות היצירה שלנו.

הלקוחות שלך ימצאו, שהצגת הסיור הוירטואלי צילום 360 באיכות 4K מרשימה ומושכת קהל, לקוחות, ופניות. זאת הדרך הטובה ביותר לשווק את עסק עד הקצה. בעלי השמחה או האירוע יכולים לשתף חברים וקרובים בסיור הוירטואלי כדי להתיעץ ולקבל חוות דעת, ע"י העברת הקישור אלהם. ואם ידרש שינוי כל שהוא, הוא יעשה בשיתוף פעולה מהיר עם בעלי האולם. הסיור הוירטואלי הוא המפתח בהנעת הלקוח לבצע הזמנה ללא היסוס לבירורים להזמנות לאירועים ולכנסים.

DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. להלן מספר דוגמאות לסיורים וירטואלים בתלת מימד, אינטראקטיבים, שהפקנו ללקוחות מרוצים בתחום זה:

The Wedding Club
https://my.matterport.com/show/?m=CijWf2zarkc

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן