צילום ב 360 מעלות?

מכירים את האפשרות הזו במצלמת הסמארטפון, בו אתם יכולים לעשות צילום פאנורמי? אתם לוחצים על ההפעלה, ואז מתחילים להסתובב סביב עצמכם במעגל כדי לקבל את כל הנוף?

אז צילום פאנורמי מחבר זו לזו תמונות מרובות

כדי ליצור תמונה אחת צרה וארוכה שמציגה את כל מה שקורה סביבכם ב 360 מעלות.

התוצאה הסופית היא מהנה, אינטראקטיבית ומספקת הרבה יותר פרטים מאשר תמונה רגילה. אתם יכולים לעשות זום כדי להתבונן מקרוב על פרטים ספציפיים ולגרור את התמונה לכל צד לקבל את הנוף המלא. בצילום ב 360 מעלות יש תחושה שאנחנו הרבה יותר "בתוך" התמונה מאשר כל תמונה אחרת, או אפילו וידאו.

מהו סיור וירטואלי ב 360 מעלות?
סיור וירטואלי ב 360 מעלות הוא אוסף של תמונות פנורמיות שצולמו 360 מעלות, ויחד הן מחוברות ויוצרות רקע עשיר, הכולל את כל הפרטים של המקום

מצלמות, עדשות, טכנולוגיה ושיטות מיוחדות מאפשרות את חיבורן של התמונות הפנארומיות ולהפגיש את הצופה עם חוויה שנותנת תחושה הכי קרובה ל-איך הדבר נראה במציאות.

סיור וירטואלי ב 360 מעלות- בשימוש בינלאומי

זיהתה את הפוטנציאל המציאות מדומה הטמון בסיורים הוירטואליים כענף חדש ומרגש בעל פוטנציאל Google ללא גבולות, והחליטה להשקיע בסיורים וירטואליים. בשנת 2007 השיקה גוגל את הפלטפורמה הראשונה שלה. Street View לתצוגת פנורמות אינטראקטיביות ב 360 מעלות באמצעות תוכנית מאז, גוגל מספקת לעולם את האפשרות להנות מסיורים וירטואליים מדהימים. זהו אחד מההישגים שלה בתחום החיפוש של המשתמשים שלה מליוני משתמשים החלו להשתמש בכלי זה כדי לזהות ציוני דרך, לנתח מפות ומיקומים, לזהות עסקים ואפילו ליצור לעצמם מסלולי הליכה נבחרים. הפידבק המטורף שקיהלה הניע את Google Business – להשיק את המיזם הבא שלהם ב 2013- בתחום הסיור הוירטואלי ב 360 מעלות Google View

מהי חווית המשתמש בסיור וירטואלי ב 360 מעלות? למי הוא מתאים?

למשתמש יש שליטה מלאה על מה שהוא רוצה להסתכל בסיור: הוא יכול להתקרב או להתרחק כדי לשפר את הזווית והמיקום ממנה הוא צופה. ככלי שיווקי לעסק- סיור וירטואלי הינו רב עוצמה, המאפשר לבעל העסק להרחיב את מעגל הלקוחות ולקדם אותו בכל פלטפורמה דיגיטלית ורשת חברתית. זוהי בראש ובראשונה תצוגת "מציאות מדומה" של העסק הנבחר – באמצעות הסיור הוירטואלי הצופה מקבל את התחושה שהוא "ממש שם" בלוקיישן המבוקש. כיום, עם 4, ולייצר חוויה K הטכנולוגיות המתקדמות הנוספות- ניתן לצלם סיור וירטואלי בתלת תלת מימד ובאיכות מדהימה ללקוח, בלחיצת כפתור ומכל מקום בעולם. להמשך קריאה על סיור וירטואלי בתלת מימד- לחצו כאן. היא החברה הותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים בתלת מימד והמקצועית ביותר, אשר נותנת דגש DEJAVU על איכות יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. החברה מציעה את סיור הוירטואלי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנחנו מתמחים בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד חברות עסקיות, בכל רחבי הארץ.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן