מהו סיור וירטואלי?

סיור הוירטואלי בדרך כלל מורכב מרצף של תמונות סטילס- הם בנויים ממספר תמונות שנלקחו מנקודת תצפית אחת. את המצלמה ואת העדשה מסובבים סביב מה שמכונה נקודת קטרי (הנקודה המדויקת בחלק האחורי של העדשה שבה מתכנס האור).

הסיור וירטואלי נוצר על ידי צלם המתמחה בכך, ויוצר סימולציה של המקום הרצוי

הסיור הוירטואלי בדרך כלל מורכב מרצף של תמונות סטילס- הם בנויים ממספר תמונות שנלקחו מנקודת תצפית אחת. את המצלמה ואת העדשה מסובבים סביב מה שמכונה נקודת קטרי (הנקודה המדויקת בחלק האחורי של העדשה שבה מתכנס האור).

מתי זה התחיל?
אחד המשתמשים הראשונים של סיור וירטואלי הייתה הוד מלכותה אליזבת השנייה, כאשר היא פתחה באופן רשמי את מרכז המבקרים בחודש יוני 1994 . הסיור הוירטואלי נוצר בעקבות בקשתם של אנשי המלכה לכותרות, תיאורים והוראות של כל הפעילויות במרכז המבקרים, ובעזרת הסיור היה קל ויעיל יותר להסביר את כל הפרטים. בתרגום מאנגלית- המערכת שנבנתה במיוחד למרכז המבקרים נקראה ותוארה כ: "סיור וירטואלי, הכלאה בין מציאות מדומה וסיור וירטואלי. המערכת הוצגה בכנס שנערך על ידי המוזיאון הבריטי בנובמבר 1994 ולאחר מכן בעיתון חדשות טכנולוגיות, וזכתה להצלחה כל כך גדולה- עד כי היום ניתן למצוא כמעט כל עסק משתמש בסיור וירטואלי לקידום ושיווק של השירותים שהוא מציע.

מהי חווית המשתמש בסיור וירטואלי?
סיור וירטואלי מאפשר למשתמש להיכנס לחלל המבוקש, ללחוץ על העכבר כדי לנוע מעלה, מטה ומסביב ולנווט עם החץ כדי לעבור אל המיקום הבא.

למי זה מתאים?
זהו הסיור הבסיסי ביותר והפשוט ביותר. כיום, עם הטכנולוגיות המתקדמות הנוספות- צילום ב 360 ותלת מימד, הסיורים הוירטואלים מאפשרים חוויה מדהימה שלא התאפשרה בסיור וירטואלי רגיל. להמשך קריאה על צילום ב 360 מעלות וסיור בתלת מימד- לחצו כאן. היא החברה הותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים והמקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות DEJAVU יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. החברה מציעה את הסיור הוירטואלי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנחנו מתמחים בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד חברות עסקיות, בכל רחבי הארץ.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן