אודות העסק

סיור וירטואלי לגלריה גרשטיין

סיור וירטואלי בתלת מימד באיכות 4K של גלריה גרשטיין, הממוקמת ברחוב בן יהודה בתל אביב ומשתרעת על שטח של מעל 200 מ"ר.

הגלריה נוסדה על ידי האמן הוותיק והידוע דוד גרשטיין, מתוך החלום על עצמאות ושדרוג הקשר המסורתי של האמן והגלריה המייצגת אותו. גרשטיין הינו צייר ופסל בוגר בצלאל, ובתי ספר יוקרתיים לאמנות בניו יורק ובלונדון. הגלריה מוקדשת להצגת עבודותיו הססגוניות, אשר מוצגות תדיר גם ברחבי הארץ והעולם.

סיור וירטואלי ב360 מעלות ובאיכות 4K יציג לכם  בלחיצת כפתור ומכל מקום בעולם, את חלל התצוגה של גלריית גרשטיין ולהתרשם, לספוג השראה וליצור קשר ישיר על מנת לרכוש את היצירות.

דוד גרשטיין עובד במגוון רחב של חומרים, מדיומים וטכניקות, וכך בעבודותיו ניתן למצוא שימוש באלומיניום, ברונזה, ברזל, ציור, רישום, ציור על קרמיקה ועוד. ביצירותיו, הוא חוקר את המעבר מן הדו מימד אל התלת מימד, וכן עוסק בנושא התנועה, עם צבעים עזים ומלאי חיים, כמו גם עם מוטיבים מסוימים שחוזרים על עצמם כגון אופניים, אגרטלים ודמויות אנושיות. הסיור שלנו הוא כלי רב עוצמה המאפשר למשתמש לערוך סיור וירטואלי ב360 מעלות ובאיכות 4K, המאפשרת חווית משתמש הקרובה ביותר למציאות.

את כל העבודות המוצגות בגלריה ניתן לראות בסיור הוירטואלי הנערך בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתלת מימד, ואף לצפות בתכנים שהוטמעו בנקודות המידע לצד כל עבודה, המאפשרים קבלת אינפורמציה מדויקת בצורה אינטראקטיבית, קלה ופשוטה.
באמצעות הסיור ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של יצירה הנמצאת בסיור בגלריה, ולבדוק את ההתאמה וההשתלבות של היצירה לחלל האמיתי בבית.

DEJAVU היא החברה הותיקה ביותר בסיורים וירטואליים והמקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. החברה מציעה את הסיור הוירטואלי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנחנו מתמחים בעבודה עם לקוחות פרטיים לצד חברות עסקיות, בכל רחבי הארץ.

מידע שימושי

איך להגיע?

יתרונות החברה

למה לבחור בדז’ה וו

01.

אפשרות לסיור VR

הטמעת קישורים לקניה ישירה

02.

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.

03.

חסכון בזמן

אין צורך לנסוע לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן