אודות העסק

סיור וירטואלי בתערוכה הכללית צפת כחלק מפרוייקט מיפוי של העיר העתיקה בצפת

בהמשך לסיורים שנערכים בעיר צפת אנחנו נסייר סיור וירטואלי של 360 באיכות 4K של חברתDEJAVU

נסייר בקריית האומנים ונבקר במבנה שהיה בעבר מסגד השוק בצפת, כיום משמש כגלריה לאומנות שבה מציגים האומנים המקומיים את עבודות הציור והפיסול שלהם. אנחנו ניכנס בעזרת הסיור הוירטואלי 360 באיכות 4k לתוך הגלריה ונוכל לראות את יצירות האומנות מקרוב .

עולם האומנות נמצא בצעדיו הראשונים לכניסה למרחב הווירטואלי, אך עדיין ישנה תפיסה שאומנות קונים מגלריה לאומנות וכך גם רוב קניות האונליין מתבצעות מאתרים של גלריות כדי לתת ללקוחותכם את חווית הבחירה והקנייה לה התרגלו.

DEJAVU נותנת לכם את הפתרון לגלריה וירטואלית אך מוחשית, גלריה בה הלקוחות uיוכלו לסייר ולחוש את החוויה אותה הם מחפשים. באמצעות הטכנולוגיה והאמצעים שלנו ניתן יהיה להציג את האמנות בכל מקום ללא לוגיסטיקה. טכנולוגיית המציאות המהפכנית המוגברת שלנו מאפשרת לך לצפות בתצוגה uמקדימה של יצירת אמנות כהרף עין. uבעזרת טכנולוגיית התלת מימד סיור וירטואלי 360 באיכות 4K אנו מאפשרים לכם uלהציג בתצוגה מקדימה, את האמנות שלכם באשר אתם, בכל זמן נתון. הסיור הווירטואלי משתמש בטכניקת צילום 360 באיכות 4K כדי להציג את הגלריה באיכות תקריב ) (zoom in יוצאת דופן. תוכלו לשוטט בגלריה, להתקרב ולהתרחק בכדי
להביט מקרוב ביצירות. באמצעות הסיור ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של כל מוצר אומנות.

אנו מייצרים סיורים וירטואליים אלגנטיים מרתקים באמצעות צילום ממדרגה ראשונה הסיורים הוירטואליים שלנו הם דרך חדשה להגיע לקהלים חדשים וליצור עניין נוסף בגלריה שלכם. בנוסף תוכלו לשמור על קשר תמידי עם הלקוחות מידי חג לאחל חג שמח או יום אחר מיוחד, ובהזדמנות זאת לצרף את הסיור הוירטואלי המעודכן באיכות 4K ולהרשים אותם עם היצירות החדשות.

חברת DEJAVU שמבינה את הצורך התמידי של הגלריות לעדכונים, יצרה חבילות שנתיות משתלמות במיוחד לעולם הגלריות והאומנות בכלל. זאת ההתמחות שלנו כפי שרואים בדוגמאות מהאתר. DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק.

מידע שימושי

איך להגיע?

יתרונות החברה

למה לבחור בדז’ה וו

01.

אפשרות לסיור VR

הטמעת קישורים לקניה ישירה

02.

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.

03.

חסכון בזמן

אין צורך לנסוע לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן