אודות העסק

שוק מחנה יהודה בירושלים הוא שוק פתוח

הוא אחד מסמלי ירושלים. שוק שמיצג ומשקף את זהותה, אופיה ותרבותה של ירושלים.

שוק אוטנתי בטעמים בריחות בצבעים ובסוחרים. חברת DEJAVU מאפשרת לנו לצאת לסיור חוויתי בשוק, באמצעות סיור וירטואלי התלת מימד 360 באיכות 4K נצא לביקור וסיור חוויתי שיאפשר תחושת מציאות סיור שניפגוש בסוחרי הבאסטות בתי הקפה והחנויות. ונוכל לטעום מהאוירה התוססת של השוק.

סיור וירטואלי התלת מימד 360 באיכות 4K של חברת DEJAVU

יוביל אותנו לאורך השוק, שוק עם היסטוריה של סוחרים ומסעדות. בין הסימטאות הדוכנים הבאסטות והסוחרים ובעזרת נקודות המידע של הסיור הוירטואלי נחשף לנקודות ההיסטוריות ולסיפורים מרתקים.

אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני מקומות אירוח, הוא הטיפול בתלונות אורחים שהתמונות אינן משקפות את המציאות.

עוד אתגר הוא העברת והדמיית האפשרויות הנוספות והתוספות האפשריות במקום האירוח. שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) מאפשר לעסקי תיירות להשיג יתרונות תחרותיים בקידום ושיווק. DEJAVU נותנת לכם פלטפורמה יחודית העונה לאתגרים העומדים בפניכם ואף יותר מזאת. חוויה זאת היא חווית הסיור הוירטואלי תלת מימד 360 באיכות 4K .

הסיור הוירטואלי לא רק יכול לפתות אנשים לבקר ולטייל באזור אלא גם לעזור להם לתכנן מה הם הולכים לעשות ואיך הם הולכים לבזבז את זמנם ברגע שהם יהיו שם. הסיורים הוירטואלים ממחישים את מקום האירוח ומאפשרים לך להכיר את המקום בקלות ובמהירות. או לחילופין אורחים יוכלו ליהנות מחוויה אינטראקטבית המאפשרת לשותת בנכס ללא הגעה פיזית באמצעות טכנולוגיה מהפכנית שחוסכת להם זמן.

מידע שימושי

איך להגיע?

יתרונות החברה

למה לבחור בדז’ה וו

01.

אפשרות לסיור VR

הטמעת קישורים לקניה ישירה

02.

לגשת מכל מקום

אפרות לגישה מהנייד, טאבלט, מחשב או כל מכשיר אלקטרוני התומך דפדפן.

03.

חסכון בזמן

אין צורך לנסוע לנכס, במקום זאת אפשר להציג אותו ישירות במחשב.

WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן