למה בנדל"ן צריכים סיור וירטואלי?

אחד המרכיבים החשובים ביותר בשיווק נדל"ן הוא היכולת ליצור חוויות ייחודיות לקהל שלך. אם אתה יכול לעזור לאנשים לחוות את התחושה של כניסה לנכס, אתה בדרך למכור את החלום הזה.

חברת DEJAVU נותנת מענה רב מימדי העונה על כל הצרכים הנ״ל, ומאפשרת לך את היכולת הזאת דרך סיור וירטואלי בצילום 360 באיכות 4K . הסיור הווירטואלי שלנו בנדל"ן מגדיל את נגישות הנכס שלך לקונים פוטנציאליים. האתגרים העומדים בפני מתווך הם מיקוד המתעניינים, ותאום בין הקונים/מוכרים להצגת הנכס, לבזבז כמה שפחות כסף על קונים פוטנציאליים, וכמובן אופציית המשקיעים מחו״ל שרוצים את נתוני הנכס המדויקים. הכלים שלנו יעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם בפחות זמן ובהרבה פחות כסף, בנוסף תוכלו לעשות זאת לגמרי לבד. החל מצילום תלת מימד 360 וקטעי וידיאו מעורבים עד לסיורים וירטואליים מעמיקים.

הסיור הוירטואלי הוא הדרך הכי מציאותית שמאפשרת לצופים להרגיש כאילו הם באמת בנכס. הסיור הווירטואלי צילום תלת מימד 360 שלנו בנדל"ן, מגדיל את נגישות הנכס שלך לקונים פוטנציאליים. הסיור הוירטואלי הוא אינטראקטיבי, ומאפשר לקונה הפוטנציאלי לצפות בבית במכשירי אנדרואיד ואייפון הנפוצים, ומאפשרים לאנשים שליטה מלאה ויכולת לנוע בין חדרים לפי רצונם ולשלוט בזווית הצפייה שלהם בכל מקום, בלחיצת כפתור, כל אחד בקצב שלו, ועל פי מה שמושך את העניין הספציפי שלו. מתן שליטה לאנשים משפר את החוויה הווירטואלית שלהם, ויוצר יותר עניין לקניה. באמצעות הסיור הוירטואלי צילום תלת מימד, ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של כל פינה וחדר בנכס, ולמדוד קיר חלון ודלת. מטבח על כל חלקיו וארונות.

חברת DEJAVU דרך הסיור הוירטואלי תלת מימד בצילום 360 באיכות 4K , תביא אותך לדרך הנכונה ביותר כדי לשפר את הסיכויים שלך לרישום הבית לקניה או מכירה. DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. להלן מספר דוגמאות לסיורים וירטואלים בתלת מימד, אינטראקטיבים, שהפקנו ללקוחות מרוצים בתחום זה:

דירה למכירה-חזקיהו
https://my.matterport.com/show/?m=bcNf4eXqjbW
דירה למכירה-עימנואל
https://my.matterport.com/show/?m=qf72upCKTxd
דירה למכירה –אבן ישראל
https://my.matterport.com/show/?m=KsPyaRJoK7P

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן