מהו צילום בתלת מימד?

צילום בתלת מימד מתחקה אחר פעולת העין שלנו ואיך שהיא תופסת את העולם. העיניים שלנו מראות לנו נקודת מבט שונה מכל זוית בה אנחנו עומדים. לעומת זאת מצלמות בדרך כלל משתמשות בעדשה אחת, מה שאומר שהתמונות שאנחנו מקבלים הם דו-ממדיות ושטוחות.

צילום בתלת מימד מתאפשר בעזרת חיבור שתי תמונות בטכנולוגיה מתקדמת- בו אנו חווים שינוי בעומק הפרספקטיבה. התמונות אינן שונות זו מזו, אלא החישוב של המרחק והעומק הוא זה שיוצר את חווית המציאות בתלת מימד. הרי כך גם העיניים שלנו רואות- ממרחקים שונים ומנקודות מבט שונות.

מתי צילום בתלת מימד התחיל?
ובכן, נכון שזה טרנד פופולרי שכובש כל חלקה בעשור האחרון- אך למעשה הטכניקה עוד היתה קיימת בווראציה פשוטה יותר ב 1893 , כשהצילום היה טכנולוגיה חדשה יחסית. חוקרים רבים ניסו להבין את גבולות הצילום והטכניקות האפשרויות. אחת הטכניקות הייתה צילום תלת ממד בטכניקה שנקראה "סטריאוסקופיה". בטכניקה זו, הצופה היה מסתכל בשתי תמונות המוחזקות בסטריאוסקופ- כעין מכשירה דומה למשקפת,שם כל עין הייתה מסתכלת על אותה התמונה בנפרד, באופן שיצר את העומק הדומה לזה שמקבלת עין רגילה המסתכלת על הנוף. סר צ'ארלס וויטסטון היה זה שתיעד את הטכניקה הזו לאחר חקירותיו באותה שנה. בשנת 1939 יצרו אדווין יוג'ין מאייר וויליאם גרובר את מכשיר משלהם. הם החליטו לשדרג את מכשיר הסטריאוסקופ באמצעות כרטיס מעגלי שהחזיק שקפי תמונות זעירים מחומר מיוחד. בשנות החמישים והשישים שוב היה גל של שימוש בצילום תלת מימד, בעיקר בקולנוע. סרטים כמו טיטאניק שופצו במראה תלת ממדי. בעשור האחרון, שוב חזר התלת מימד לחיינו והפך לטרנד בינלאומי: הפשטות והנגישות שלנו לצילום ולמדיה באמצעות הסמארטפונים, הטאבלטים והרשתות החברתיות הפכו את האפשרות לצפיה ושימוש תלת מימד לזמינה ונננגישה יותר, בלחיצת כפתור מכל מקום בעולם.

מהו סיור וריטואלי בתלת מימד?
סיור וירטואלי בתלת מימד מתאפשר באזרת צילום ב 360 מעלות בטכניקה מתקדמת: סריקה של השטח בעזרת 4 חדה וצבעונית, ולאחר מכן, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם- הנתונים K כמה מצלמות במקביל באיכות
מהמצלמה עוברים עיבוד המסנכרן אותם לקובץ אחד המאפשר בלחית כפתור ומכל מקום בעולם- חוויה מדהימה של סיור בתלת מימד. בכל שלב בסיור ניתן להטמיע תכנים בנקודות המידע. נקודות המידע מאפשרות קבלת אינפורמציה מדויקת בצורה אינטראקטיבית, קלה ופשוטה, בעזרת טקסט, וידאו, תמונה או קישור. הסיור נשלח כקישור, הניתן להטמעה בכל פלטפורמה דיגיטלית ובכל מכשיר, באתר הבית וברשתות החברתיות. בנוסף, הממשק שלנו מספק נקודות מבט מרובות- מבט ממעוף הציפור, מבט צידי ותלת מימדי – ריאליסטי, כולל ממשק חלונות ידידותי וחלוקה לפי מתחם, וכמובן פיצ׳ר להפעלת המיפוי כווידאו.

למי סיור וירטואלי בתלת מימד מתאים?
אם יש לך עסק ואתה נותן שירות כלשהו- הלקוח הפוטנציאלי יוכל לראות את העסק שלך בתלת מימד, טכנולוגיה המאפשרת חווית משתמש הקרובה ביותר למציאות. מחקר שערך גוגל מצא כי עסקים ששילבו סיור תלת מימד באתר שלהם הכפילו את מספר הכניסות וכתוצאה מכך גם את מאזן המכירות. בנוסף לחוויה הויזואלית, הלקוח מקבל אינפורמציה מלאה בנקודות מידע הכוללות טקסט, וידאו ,לינקים ותמונות- ללא הגבלה ולפי בקשתך.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן