למה אולמות תצוגה צריכים סיור וירטואלי?

אולמות התצוגה הם עולם רחב, אולמות תצוגה לרכבים, למטבחים, לרהיטים, לאופנה ועוד. עד היום התפיסה הייתה שחשוב שחוץ מאתר המכירה והמידע, יהיה גם אולם תצוגה. אולמות תצוגה בעלי עיצוב פונקציונאלי ורציונאלי מהווים מרחב תצוגה עבור קונים פוטציאלים או סיטונאים.

אולמות תצוגה וירטואליים יכולים להעצים את הלקוחות לקבל החלטות רכישה מהירות יותר מבלי להזדקק לבקר באולם התצוגה הפיזי. DEJAVU מציעה לכם סיור וירטואלי צילום תלת מימדי 360 באיכות 4K טכנולוגיה שמביאה את אולם התצוגה למרחב הווירטואלי ותספק חויה דיגיטלית ללקוחות שלכם בהצגת המוצרים ואינטרקציה איתם דרך האינטרנט. ע"י תמונות דו מימד, ותלת מימד של המוצרים.

צילום 360 באיכות 4K צילום שמכיל ומספק נקודות מידע על כל מוצר או דגם, ולוכד את ליבם של המבקרים. למבקרים יהיה ניתן לצפות בכל מוצר מכל הכיוונים ולקבל מידע חשוב הכולל מפרט טכני. באמצעות הסיור ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של כל מוצר, ריהוט, ואוביקט כמו קיר חלון ודלת בתצוגה, ולבדוק את ההתאמה וההשתלבות של המוצר לחלל האמיתי בבית.

כמו כן ניתן למבקרים לגשת לסיור הוירטואלי בכל עת ולצפות בזמן הפנוי שלהם. DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק.

להלן מספר דוגמאות לסיורים וירטואלים בתלת מימד, אינטראקטיבים, שהפקנו ללקוחות מרוצים בתחום זה:

תערוכה כללית צפת
https://my.matterport.com/show/?m=Da2ePgJuH9b
בית מכירות פומביות
https://my.matterport.com/show/?m=JfRvNgudwMd

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן