למה אדריכלים צריכים סיור וירטואלי?

אחד מהאתגרים הגדולים של אדריכלים ארכיטקטים ומעצבי פנים הוא שילוב בין האני המאמין של האדריכל/מעצב לבין זה של הלקוח. ובל נשכח גם את מגמות העיצוב בעולם וכמובן שמירה על נוחות וניצול יעיל של החללים ומיקום האלמנטים בבית.

אדריכלים עשויים להתקשות בתיאור חללים ללקוחותיהם. תמונות מספרות המון אבל לא את הכל. חברת DEJAVU תספק לך את הכלים להגשים את חזון האדריכלות שלכם. בטכנולוגיית התלת מימד המרשימה שלנו ובחווית הסיור הוירטואלי, צילום 360 באיכות 4K . מתאפשר ללקוחות לדמיין את הפרוייקט שלהם בצורה קרובה ואינטימית יותר. DEJAVU מציעה לכם פלטפורמה רב מימדית וייחודית לתיק העבודות שלכם שמספרת ומדגישה ללקוח את כל הנקודות שחשובות לו ולכם. לאדריכלים ולמעצבים, יש את האפשרות להשתמש בהפקה אינטראקטיבית ולהעביר בסיור וירטואלי, חוויה שתתן ללקוח אפשרות לא רק לדעת איך יראה הבנין אלא גם איך הוא ירגיש.

דרך הסיור הוירטואלי בצלום 360 באיכות 4K ניתן יהיה לבדוק ייצוג וירטואלי של עיצוב חדר עם כל האלמנטים, תמונות על הקיר, מטבח מרווח, חלונות ונוף, ריהוט, אורות ורצפה או הבניין בכללותו. הסיור האינטראקטיבי המופק בהדמית תלת מימד, הוא כלי עוצמתי שבונה סביבה ראליסטית חוויתית. באמצעותו מתאפשר לאדריכל לדחוף את גבולות הויזואליות וכך להעניק ללקוחות טיול בבית מרוהט לחלוטין, סיור באינטרקציה עם החפצים שבמבנה. באמצעות הסיור הוירטואלי ניתן להשתמש בסרגל כדי למדוד במדויק את הגודל האמיתי של כל מוצר, ריהוט, ואוביקט כמו קיר חלון ודלת בתצוגה, ולבדוק את ההתאמה וההשתלבות של המוצר לחלל האמיתי בבית.

באמצעות הסיור וירטואלי, יתאפשר לכל הצוות ובעלי עניין, קבלנים, לקוחות ומעצבים לשתף פעולה בצורה יעילה יותר לאורך הפרויקט . ניתן יהיה לשנות צבע קיר, מיקום= ריהוט, וכו'. כמו כן יאפשר לאנשים רבים במקומות מרוחקים, ליצור אינטרקציה ולשתף פעולה על אותו תוכן בזמן אמת.

DEJAVU היא החברה הוותיקה ביותר בסיורים הוירטואליים, המקצועית ביותר, אשר נותנת דגש על איכות, יוקרה, ושירות יוצא דופן, במחירים הטובים ביותר בשוק. להלן מספר דוגמאות לסיורים וירטואלים בתלת מימד, אינטראקטיבים, שהפקנו ללקוחות מרוצים בתחום זה:

האוירה
https://my.matterport.com/show/?m=4sVGdsWrfAn
שדרות ירושלים
https://my.matterport.com/show/?m=2mWdEEK773r

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר
WhatsApp Logo
Call Now Button דילוג לתוכן